ای خدای من
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ای خدای من
نوشته شده در چهار شنبه 8 آذر 1391
بازدید : 155
نویسنده : مهدی

ای خدای من من به تو پناه می برم از شر خناسان و شیاطین وسوسه انگیز

ای خدای من تو در همه جا هستی همه عالم در محضر توست من خطاکار را به بزرگی ات ببخش

ای خدای من از شفاعت پاکان و محبان درگاهت آنهایی که خیلی پیشت عزیزند محرمم نکن

ای خدای من به حرمت خون شهیدان کربلا بالاخص سید و سالار شهیدان و علمدار کربلا از گناهان ما درگذر

ای خدای من ما نادانیم و کم طاقت شیطان قویست و دارای زمینه آلوده سازی فراوان ما کمک کن از وسوسه هایش در امان بمانیم

ای خدای من عزاداری ما را در ماه خون و شمشیر که خون بهترین بندگانت توسط ناپاکترین آدمهای روی زمین ریخته شد قبول کن

ای خدای من تو رحیمی توکریمی تومهربانی توغفاری توستاری برما ببخش

 



000



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: